divendres, 11 de maig del 2012

Enfocant l'objectiu.

Cada cop el tenim mes aprop i tot i que abans tenim la Terra de Maquis, les sortides cada cop les enfoquem mes a preparar l'IronBike. De fet, esta clar que si ens preparem per l'IB, a terra de maquis no hi anirem del tot malament.

Us deixo unes fotos de les ultimes sortides que em fet amb la colla.

Quina sorpresa! Quant temps sense veure'l!

Impressionant, com s'enfila per tot arreu el molt cab**!

El nostre moment de gloria, quin pal els hi varem fotre!
Quina explosió d'energia i bon rollo!
Aish... qui en tingues una!  :)


L'ultima d'elles, tot i ser després d'un dia prou distret, em va agradar molt i em va ajudar a veure que per poc motivat que estigui a les curses, el terreny que ens trobarem a Italia em farà treure el millor de mi.
 Cada dia en tinc mes ganes i estic segur que els altres companys estan igual que jo. Be, n'hi ha que encara tenen reptes molt importants abans d'aquest, però tot hi aixi,  ja van mirant el calendari amb tantes ganes com jo i es que l'IB no es una cursa com qualsevol altre. Tot i les diferencies que es poden tenir amb els organitzadors (sobre tot per el reglament que s'utilitza ),la duresa de la prova (tan per quilometratge, desnivell acumulat, terreny...) fa que sigui un dels reptes mes durs que es pugui plantejar qualsevol biker i una experiència inoblidable  per a tots els qui hi participen.

Aixo, que quines ganes tinc de tornar-hi! :)