dijous, 5 d’abril del 2012

Tornem-hi!

IV Lluçanès Feréstec

Ja feia dies que no corríem cap cursa i si es vol estar fort, de tan en tan s'hi te d'anar.  
Durant la setmana els entrenaments, ara ja sense les llums, havien estat prou be i tenia ganes de veure com estan anant.
Dissabte varem sortir amb la Nuri a fer una volta amb les MTB i estirar una mica les cames. A mes, feia dies que no ens veiem, i aixi ens posem al dia. Van ser 40km en unes 3 hores.
Després vaig anar a la platja a estirar-me jo al sol i relaxar-me i mes tard a sopar per agafar forces per a la cursa. 


Diumenge ens varem tenir de llevar ben aviat per anar cap a Prats. Quin pal em fa sempre haver d'anar a aquell poble tan perdut, però sempre val la pena i aquest cop no seria menys.

Ens esperaven uns 70km i 1500mts de desnivell. No sembla molt dur, però ja ens havien avisat de que els números eren enganyosos.

Hi havia una bona llista d'inscrits, entre ells alguns membres del Bestiar: Ada, Santi, Dani, Jordi, Bender i Ru. També un bon grapat de Maquis, amics i coneguts varis. La pre cursa i post cursa va ser ben entretinguda. Sobre tot la post, però aixo ho deixem per després.

Tot hi estar prou motivat, no acabo de veurem a les sortides i per variar surto prou enrederit, aixi que els primers quilometres els passo esquivant ciclistes i fent broma amb els companys que tampoc surten massa ben col·locats. Amb els anys que fa que vaig a les curses i encara no he apres coses tan bàsiques com aquesta, no tinc pas remei...Al final tothom va trobant el seu lloc, però si surts millor, aquest lloc es mes endavant.
El circuit m'agrada, pujades dures, alguna prou llarga, zones molt rapides, corriols divertits i les baixades assequibles, aixi que no hi perdo gaire temps. Total, que uns quilometres mes endavant, acabo deixant endarrere al Santi i al Bender, ens ajuntem amb el Jordi, anem fent la goma durant bona part de la cursa i els últims metres estic prou sencer, aixi que li puc treure una mica de distancia i acabar alguna posició per davant seu.

Estic molt content amb les sensacions, però creia que auria quedat mes endavant. Cagun... tinc d'anar a mes curses si vull agafar el punt de forma bo per anar a Terra de Maquis i al Iron Bike!
Per aquesta cursa també vaig tenir el suport de Nutrixxion per poder  acabar la cursa sense rampes i sense la visita dels ocellets.




El Dani per variar va ser el millor del bestiar, la Nur i l'Ada varen fer podi en femines i la resta tots contents per com ens va anar la cursa.


Peró encara falta el millor!






I després de menjar com autentiques besties, que mes ens donen les classificacions? Si es que qui no esta content, es per que no vol!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

hola Francesc
em podries passar el track de Manresa, l'altre dia vam fer la de Sant Feliu de Codines i vam quedar encantats i aquesta te també molt bona pinta, oi?
et deixo el meu mail edu_gonzalez@movistar.es
gràcies

Unknown ha dit...

Em sap greu, però no puc. Un dels enllaços ens el varen passar sota la promesa de que no li ensenyaríem a ningú!
Quan fem rutes que es poden ensenyar i que valen la pena ja les vaig penjant, no patiu!

Anònim ha dit...

ok cap problema
gràcies

Clara ha dit...

Ains que be us ho passeu aquet Bestiar...