diumenge, 25 de desembre del 2011

Uh, oh! No pot ser!

Per fi una entrada al blog del Power!

Des del raid no em fet gaires animalades, pero sortides en bici si eh!
Com fa molt que no actualitzo, tampoc us avorriré amb tot el que he fet. Pero per que us feu una idea, despres d'un temps sense poder sortir al mig dia, ja estic tornan a sortir. A alguna sortida vaig veure que no podia seguir aixi, tinc un objectiu important cara el proper estiu i per poder-ho completar, mes val que ens hi posem de valent.
Ara port-ho un parell de setmanes sortint a corre 2 cops per setmana, mes una o dos sortides en bici entre setmana. Encara falta molt per Juliol i tampoc fa falta passar-se ara amb l'entrenament. 
De moment corrent estic millorant prou, i la veritat es que els camins per on corro aquí St.Feliu, no tenen res a veure amb la ruta del colesterol de Granollers. Ara si que es divertit corre!

Els findes, dons anem repartint km amb els meus companys d'aventures: Ada, Nu, Clara, Santi, Francesc, Carlos, Ru, Xavi... A la colla en tenim a uns quants de tocats, però segur que ben aviat estaran a tope per poder tornar a compartir rutes.

La CaXitos pobreta esta malalta, però crec que aviat es curara. De moment anem sortint mes amb la Niner, que ja em va be per anar practicant tècnica ara que tampoc em vull carregar molt de Km. Porto una temporada que no baixo per enlloc, i diguem que com no torni a perdre una mica la por a les baixades, a l'estiu caminaré molt...
He estrenat punys Ergon, motxilla Ergon i neumatic davanter WTB. De moment tot perfecte.

Us deixo un video d'una de les grans aventures de la propera temporada ;)