dijous, 5 de maig del 2011

Tunin!

Ja fa dies que vaig em la Jet9 i encara no hi havia fet gaires canvis. Peró... ser vulgar se va a acabar!
Ara sera un jet tuning!

Ja fa uns dies vaig posar unes millores que tenim de provar. Son tanques de sillin,les tijes i potencies Topfun. Tot em un pes molt competitiu i millor encara la relaciópes/preu. Pero no vull fer un bloganunci,aixi que ho deixerem aqui.
Un dels canvis que mes falta em feien eren les rodes. La combinació "bujes",radis industy nine i  els aros Notubes crest que portava fins ara,junt em la forquilla d'eix de 9mm,no donava massa sensació de control. No tenia molt clar que posar,però desprès de conèixer al senyor A.C,ho vaig tindre clar. Un cop triades les rodes,toca triar el color,aixo ja em va portar mes estona,però estic conten em el resultat. Tot i que la roda de davant pesa 80gr mes,el canvi ha valgut la pena. Ahir ja vaig sortir em les rodes noves i les sensacions van ser completament diferents,ara si que poso la roda on vull! Quin gustazo!

I avui he muntat els nous cables i fundes que ens varen arribar ahir.Algú ho tindrà de provar,no? Ara he anat a fer una volta i de moment perfecte.




Com ho veieu?



3 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

jajaja sobretot que no surtin els punys a les fotos!!

Taxidriver ha dit...

Tu a la clase de convinar colors, on estabas?? ::)))

Unknown ha dit...

:P
S'ha notat molt no Ada?