dilluns, 2 de maig del 2011

Ja faig tard per fer un resum de setmana santa,pero el de la setmana pasada igual es mes interesant!

Si,una mica tard per explicar les sortidetes de setmana santa,aixi que ho resumire:
Flaca,flaca,mtb,flaca. L'ultim dia (dilluns) vaig arribar a casa molt just de forces,però després de menjar ja ho teníem solucionat.

Ara ve el millor,Lago di garda bike festival. ;)
Després d'algunes hores de viatge,dinar a un self service francès (prou guarrete) i una visita rapida a la fabrica de Sherco,ens plantem a San remo,on veurem el partit i dormirem per agafar forces per el que queda de viatge.
 Autopista i accident. Un camió tot carregat de miralls s'ha sortit i es veu que ha fet una trencadissa de collons. Uns 40 minuts de cua dins un túnel i fins a les dugues hores de cua fora del túnel. Aixi que de dinar a Riva di garda res,ja fotem tard ostia... Encara sort que a Italia es menja prou be a les autopistes.
Una volta per el poble,visita a la botiga Cannondale del poble i a sopar. Un sopar prou interessant per començar em el festival. Toca conèixer als capos Niner i al representant de la marca a Italia. Un gelato i a dormir,que ja ens ho em guanyat prou.
El típic esmorzar  d'hotel,però una mica mes divertit. Avui coneixerem als capos de American classic i a alguns dels propietaris de botigues italianes on treballen em Niner.
Anem cap a la fira i primera volta per veure quines marques hi han. Dinar,una mica de novetats,volta per la fira,volta en bici per els voltants del poble,sopar... El capo A.C es un crak. A  mig sopar es treu de la butxaca tot de trossos de llantes,ens explica algunes de les novetats i em sorprèn molt em les seves explicacions i raonaments a la hora de dissenyar les seves rodes.
En fi,seguim em esmorzars,reunions,alguna volta en bici (aquest cop em una trialera prou guapa),dinars,gelats,mes voltes per la fira...
Eso,que un tip de veure novetats,properes novetats,alguna cosa que no es novetat pero encara no havia vist,noies maques (moltes),gelats,pizzes...
Va,que us ensenyo alguna foto del que es pot veure i aixi us feu una millor idea de la setmana passada ;)














































 Apa,a sopar i dormir,aquesta setmana mes! ;)

10 comentaris:

Gerard ha dit...

I les fotos de les noies!!!!
Potser que em passis alguna sortida, que jo explico de tot menys coses de bicis.
Si tornes per Besalú, fes un truc per fer un bon tiberi o una cervezeta, que en bici em faries patir massa.

Unknown ha dit...

Gerard,ja estic planejant uns dies per Besalú,m'enrrecordare de tu,no pateixis ;)

Santi Val ha dit...

Ohhhh quina Ritchey!!!! I amb les rodes de mida normal jejeje!!

Unknown ha dit...

Santi,saps pq es diu p-29 la Richey? :P

Santi Val ha dit...

Upps.... si es que ja no es respecten els clàssics, quin mon!!

Clara ha dit...

Buf quin perill molta bike 29'

JAUME ha dit...

Hi Power!!la foto de la doble suspensio,la que te la articulacio al mateix BB quina marca es?

Unknown ha dit...

No se si ho podras veure... http://i23.photobucket.com/albums/b371/powercillo/Bikefestivallagodigarda065p.jpg

Es una Weeler Raptor.

JAUME ha dit...

ok,power,interesant la articulacio,sempre vaig pensar que era el lloc idoni,la mateixa distancia sempre entre el pedalier y las punteras.

Unknown ha dit...

Si,l'únic problema es que al estar per sota de la línia de cadena,al apretar fort els pedals,la cadena te tendència a comprimir l'amortidor. Pero no deixa d'estar molt ben trobat el punt,molt millor que la resta de la bici... :)