dilluns, 16 de maig del 2011

Calderina 2011

Preparem la Rip9 que provara el Ru,ens abriguem una mica i baixem cap a Caldes.

Aquesta setmana no he parat quiet un sol dia i segur que les cames no estan per masses trotes,però una pedalada a la meva nova zona,es ideal per coneixer camins per on sortir els dies que no quedi em ningú.
Mica en mica es va anar omplint la zona d'inscripcions i una mica passades les 8:30 varen donar la sortida. La volta de rigor per dins el poble (totes les marxes comencen igual i sempre es el tram mes perillós) i ja per sortir del poble ens varen buscar la rampa mes dura que varen trobar. Cullons,ja escalfem aviat ja... D'aquí fins al primer avituallament les sensacions van ser com dolentíssimes. Nomes pensava en arribar al avituallament i recuperar la respiració. Un parell de talls de taronja i seguim endavant.  Ara ja estic escalfat i la respiració es mes correcte. El circuit no es el millor que he fet,i estic segur que tampoc es el mes macu que es pot fer per la zona,pero be,te alguna trialerilla i un corriol prou xulu. Peró cap pujada on poder agafar un ritme bo i on poder donar el pal a tots  :P però com no hi era,dons res,anirem mes endarrere :)
Al final s'em va fer una mica llarg,tot i que no es la primera pedalada i ja se que mai cuadren els km reals,em els que et diuen que te,la veritat es que no em pensava que s'allargues tant i em van caure uns pals de la ostia a l'ultim tram.
Tot i la pluja del dissabte,no hi ha molt fang i la ruta era de bon pedalar. El pinyo no va donar cap problema i no te cap mena de desgast. Seguirem provant ;)

Tal com arribo vaig directe a per el bocata i m'el foto tot esperant el Ru. Comentem la ruta,parlem em alguns coneguts i anem cap a netejar les bicis. Els dos anem tocats,pero tot i aixo allarguem la ruta i fem una mica mes de volta per tornar cap a Sant feliu. Aquí es un dels moments on mes he disfrutat :P Pujant de Bigues cap al poble,ens han passat 2 flacos a plat i m'hi he enganxat. Al principi m'han tret uns metres,pero em els ànims del Ru he anat a per ells. Un cop atrapats,uns dels dos afluixa i l'altre al veurem comença a apretar. El ritme ha arribat un moment que era molt alt i ja em feia a la ideia que no arribaria pas em ell fins adalt. I no,no varem arribar junts,en uns pocs metres va mirar endarrere i va decidir parar a esperar al seu compi... Em va sorpendre i em va costar reaccionar,però ja que hi érem,vaig seguir em el ritme fins a la rotonda. En fi,una de dos,o venien pujant a plat i no es coneixien la pujada (duien un mallot de caldes) o ens varen veure i van posar el plat per fotrens el pal. Si es la segona,en se de dos que aquesta nit l'han passada plorant :P

Ens arribem al Ramon i omplim de menjar un grapat de bosses. A la tarda venen els flacos a inaugurar el pis i ho tenim de celebrar tot omplint els dipòsits.

Encara fan prou bona cara tot i el tute que es van fotre dissabte! 
 
Vaja,un bon diumenge de bici i amics per completar un bon finde de bicis i amics :)
Aviam si pengen fotos de la pedalada...

4 comentaris:

Clara ha dit...

Apaaaaaa si no pares mai de fer coses, ets un cul inquiet, quina colla, part cer aquesta parella desprès del Race tour, mira si son maquines que van tindre forces per vindre a animar-me i cridar buff i desprès apaa a casa del power..Son masoques ja ja

Ada Xinxó ha dit...

Recoi aquesta crònica de la pedalada no té molt a veure amb la que ens vas fer tot inaugurant el pis, t'has deixat el més important, que vas anar un parell de cops primer i tu sense enterar-te! jejejeje. No tens remei mira que picar-te amb els pobres flacos de Caldes, "abusica", jejeje

Ada Xinxó ha dit...

Per cert, quin pis més equipat... de bicis!

Unknown ha dit...

Ada,es que va donar la casualitat que vareu vindre un dia que hi tenia molt material :) pero ja saps que moltes no eren meves i ja han tornat als seus propietaris.
Que n'aprenguin els carreteiros d'anar foten pals als bikers :P