dissabte, 8 de gener del 2011

Any nou,boixeries noves.

Ens llevem,no era un somni.Es dia 1 de 2011 i som al refugi. No tenim massa pressa,aixi que podem fer una mica el manta al llit.
Quan decidim sortir del llit ens modem per anar a esmorzar i anem cap al bar del camping. Una estona despres,ens pujem a les bicis i començem la primera ruta del any.
Encara estem un pel dormits,pero ja ens adonem que el paisatge de la estada del cap de setmana sera espectacular.

Despres de fer passar el fred,tb veiem que el recurregut,apart de guapo sera exigent. Al mapa no ho havia vist pas tan dur,pero esta clar que no ho vaig mirar massa be. Tot el desnivell es fa en molt pocs km,tan de pujada com de baixada.
les pistes estan en bon estat,pero a la que ens sortim de les pistes,el terreny esta tot cobert de pedres.Es com si posesin estores de pedra pq no es faci mal be el terreny.





Em tantes vistes,pujades,trialeres,fotos,tonteries i totes aquestes coses que fem de tan en tan,varem estar distrets una bona estona.Tan que fins i tot se'ns va fer de nit i els ultims km els varem fer a les fosques.
Va ser tot una experiencia baixar la ultima trialera em la llum del petit frontal que teniem.

Un cop arribats a lloc,unes dutxes no massa rapides i cap a la Sénia a sopar.


Aquest cop anem a dormir mes aviat i tb mes cansats. Dema toca matinar i la ruta promet ser mes dura!

Ara si que costa sortir del llit! Es nota que som ciclistes,no fem res mes que plorar.
Ahir varem fer uns 55km i prop de 1800mts de desnivell!
Menjem 4 coses al refugi i anem cap on ens esperen els guies de luxe que em contractat.

El cami ja ens el comencem a saber,encara que avui costa mes. Ells no ho se,pero jo estic dormit i no se que collons hi faig a sobre la bici.
Saludem als coneguts i ens presentem a els nous. Ens donen uns dorsals personalitzats que han fet per ajudar a recordar els noms dels asistens a la ruta i comença la ruta.

Al principi es exactament el mateix que el dia abans,pero aviat ens desviem i comencem a veure clar que patirem.



Diumenge ens varen fer corre mes i alguns ho varem passar una mica malament.Jo cap al final de la ruta no sabia ni on era.El cap em donava voltes i aquestes coses que passen,pero aixo si,la ruta em va semblar genial!
Com que quant varem arribar al bar,encara era de dia,hi varem entrar a passar una estona fins que es fes fosc.
No recordo quantes coses hi havien a la taula,pero no en va quedar res!

Un cop neta la taula,ens varem despedir dels guies i corren (a les fosques,com no) cap a la furgo.Carreguem els trastos,ens canviem de roba,ens fotem uns fantastics entrepans de llom em formatge i som-hi,que a casa hi falta gent!

Aqui teniu la cronica de la segona sortida que han fet els guies. http://cmarcosp.blogspot.com/2011/01/i-volta-als-ports-els-dos-pantans.html

I la dels compis

;)


3 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

jajaja, quina petada més bona el dia 2! Ara si vols ja pots posar el link de la nostra crònica ;P
Tremola que el Carlos diu que ens està preparant una nova ruta!

Unknown ha dit...

Ja ho he vist! Que be!!! :)

Clara ha dit...

Si es que no us puc deixar sols...