dijous, 2 de desembre del 2010

Barna Power's. El retorn!



Que macus els retrobaments! I mes si son em una colla aixi de maca.
Es el millor que he aconseguit gracies a internet,una colla d'amics em la mateixa aficio que jo i tots ells molt macus.Be,tots menys un. :)
Despres d'uns anys sense veure a molts d'ells a el Victor se li va ocorre la gran idea de preparar una ruta pq ens tornesim a veure tots.La tuta tenia de ser per a tots els publics i la parada a esmorzar era obligada!



Els que hi vareu estar,ja sabeu com de be ens ho varem passar,els que no... Ja us avisarem quant hi tornem ;)
Aviam si el Victor em passa alguna foto de les mils que va fer...

3 comentaris:

pariku ha dit...

Serà possible? Per què no penjes unes fotos més petites!!!

Quina llàstima no poder haver anat, ganes no faltaven, però vaig pasar un matí d'allò més dolent i a la tarda, a treballar.

Unknown ha dit...

Ara una mica millor?
Es que nomes tinc 4 fotos que vaig fer jo,alguna robada del Diesel i el Victor fins la ineguraccio de la botiga (del altre Victor) no ens en donara de les seves.Aixi que de moment et tindras de conformar em aixo :)

Ada Xinxó ha dit...

jo tb estava xunga diumenge al matí... mare meva vaig arribar arrossegant-me a la creu de can Boquet! sort que al menys ens veu esperar per esmorzar, jejeje