diumenge, 3 d’octubre del 2010

Las sectes.




Aquesta setmana poder no l'he aprofitat tant com les ultimes setmanes,pero igualment tampoc he estat parat.
Dilluns spining,dimarts gim,dimecres gim i sortida MTB,dijous una mica de CX i ahir vaig fer una sortida prou entretinguda em la CaXitos.

Avui tenia de vindre mes gent i per aixo tenia pensat anar a fer la trialera del tagamanent,pero al final nomes em anat els 2 tontets de sempre :)


La ruta,de les millors :) i la trialera... espectacular!

El Ru,despres de passar tot el mati veien bolets,no es va poder resistir i es va demanar una entrepà de truita.
Si,el bocata tb era espectacular :P

2 comentaris:

Clara ha dit...

Ja ja quin entrepa Ruuu, Va Francesc tenint que fer una sortida light i un bon sopar..Vinga...

Unknown ha dit...

Una sortida light em sopar? Si es sopar i sortim aviat,o anem molt lents,o tindrem de fer molts km. No sera millor un bon dinar?

De totes maneres,li tindras de demanar permis a la Fatima per poder sortir em glovers com jo ;)