dissabte, 24 de juliol del 2010

Aish...

No anem pas be. Avui tocava anar a Montserrat. He anat provant el peu durant tota la setmana,pero al final he vist clar que encara no esta preparat per aquestes coses.

Millor que em dediqui uns dies a intentar recuperar i ja hi aura temps de fer animalades. La Fatima m'ha passat uns exercicis i uns consells per aconseguir millorar el tema. I avui es un bon dia per començar em els nous exercicis.
Ben esmorzat,he repesat els exercicis i he agafat la CaXitos per anar cap a la platja.Una mica de muntanya per escalfar (en alguns moments poder massa dur per ser un escalfament,pero en aixo no us hi fixeu ) i despres una mica de pla fins arribar a ran d'aigua.
He aparcat la bici,una mica de musiqueta i a suar s'ha dit. Caminar endavant, enrrere,de puntetes,talons,de costat,cap a l'altre costat,creuat, corre,esprintar,a la pota coixa... una mica de cada i anar canviant.M'hi he estat una mitja hora i he acabat prou cansat,pero estic content.
Quant ha començat ha vindre molta gent,m'he tornat a calçar i cap a casa.Aquest cop carretera,un aquarius a Canoves i una mica de pista fins a casa.

Uns 65km mes els 30 minuts d'exercicis.No esta pas malament.

Despres refresquem una mica el peu

i actualitzem el blog.Ara poder que ens refresquem la panxa,una Voll? :)

Aviam que expliquen aquesta colla quant tornin de la sortida... mes els hi val que aprofitin per posar-se forts,per que un dia tornare,i no sera per veure com em passen ;)

2 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

Això, això et volem veure fotent-nos pals!! T'hem trobat a faltar :( Escolta després de 30 minuts passant calor a la platja fent els exercicis no t'has fotut una remulladeta?? Salut i Voll!

Unknown ha dit...

No... es que nomes pensar en la tornada em el cul moll d'aigua salada,s'em han pasat les ganes de remullar-me.

Apa,descanseu,que falta us deu fer :)

jo tb us he trobat a faltar :(