dilluns, 18 de gener del 2010

Pedalada de St.Genis de palafolls

Apa,ja tenim aqui la temporada 2010.La setmana que ve comensa el campionat de la selva i aquet finde voliem comensar a escalfar motors.

Ens van dir que era una pedalada molt chula i recomenable,pero la veritat es que es van cadar curts. El recorregut va ser genial,tot ple de corriols tan de pujada,com de baixada.No hi habia un sol moment per aborrirse i el fang pruducte de les ultimes plujes,encara va fer mes entretingut el recorregut.

A aquestes pedalades ja es sap que hi ha de tot,pero poder va se una pedalada em un nivell mes alt del normal.Nomes es tenen de veure els noms dels primers classificats.

Classificacions



Al acavar el recorregut,encara hi habien mes sorpreses.La samarreta de les pedalades,es va convertir en una armilla de forro polar,la botifarra cremada i pasada daltres pedalades,va ser bonisima (no pq estes mes cansat que de costum,la veritat es que ahir mho vaig pendre em força tranquilitat) i no nomes aixo,de postres hi habien mols pastisus a gust del consumidor.La veritat es que va ser realment sorprenen. Jo li dono un 10 a la organitzacio ;)

2 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

és clar que t'ho vas passar genial si no et va donar temps ni a cansar-te!! Ui, quina por aquesta classificació!

Unknown ha dit...

Perdona...hi vem estar una hora mes que tu,i temps a cansarme si que en vaig tindre,el que pasa es que el Ru no em va apretar gens i vaig anar mol sobrat.
Por? pero si ens van fotre pals per tot arreu!