dilluns, 7 de desembre del 2009

La genius ja roda i faig pont...

Aixi,que tindrem de tornar a fotreli canya :)

Dimarts vaig reventar la bici,dimecres vaig demanar el recanvi i divendres ja el tenia,aixi que li donarem un 10 al servei de scott :) Despres,lunic problema va ser trovar temps per montarlo,pero al final dissabte ja va estar muntada.

Ahir em el Ruben vem anar a la pedalada de Vallgorguina i aquet cop si que la vem acavar.Encara que no sense problemes. (lany pasat el Ruben va trencar la bici i ens vem cadar em les ganes)
Pero,be,el cas es que la vem fer i ens va agradar força,encara que no em pensava que fos tan dur lultim tram i les cames no es van portar molt be.No sem van enrrempar del tot,pero poc els hi va faltar varies vegades.
Al final 38km,em uns 1300mts de desnivell,en unes 2 hores i mitja.

i a la tarda,encara que cansat,cap molestia :)



I avui,la ideia era fer el recurregut de la prehistorica i que el Ruben practiques em el GPS per la ruta de dema :)

Em cadat a una hora prudent,i em anat cap a La Roca. Anan cap alla,ens em trovat al Marc i ens ha acompanyat.


Ens ho em pasat molt be i avui si que les cames shan portat be.Baixant algun sustillo,pero res preocupant.
Avui he vist que el Santi continua pujan per lloc increibles,el Ruben tb mha deixat parat a una de les pujades,lHeri baixan,lAda per lencostipat que duia i pq comensa a baixar be em la bici nova i el Marc...bueno,el Marc es tot un PRO ;)
I res,ara a descansar una mica i aviam que ens prepara el Ruben per dema :)