dimarts, 1 de desembre del 2009

Ja feia dies que no plorava...

Jop,per un dia que tinc festa...

Despres duna estona fent un puto exament de proteccio de dades,he cadat em la Nuri per anar a entrenar una mica.Despres daguantar a roda seva practicament tota la pujada i de pasarmho MOLT be baixan,a un troç de pista he enganchat una branca em la roda de darrera i sem ha acavat la excursio.



Al primer cop de vista,mha cadat clar que he trencat el canvi,la patilla i algun radi.Un cop parat i posat a muntar la cadena sense el canvi per poder arrivar a casa,he vist clar que no seria tan facil.
La cadena ha cadat rebregada de molt mala manera a la roda i mha sigut imposible de treurela,aixi que lhe tallat i he deixat el troç enganchat al pinyo.La patilla del canvi,tampoc sha trencat duna manera massa convencional i ha arrencat un troç de vaina,aixi que tambe em tocara buscar un basculant nou.


Total,llanta,radis,cadena,canvi,patilla,basculant... i crec que el disc tampoc es salvara.

El que deia avans,menvaig a plorar una mica :(

10 comentaris:

MacBike ha dit...

Si es que estas fet un pupas....

Veus, a mi aquestes coses no em pasem jejejej
ja se el que em diràs!! així que no fa falta que diguis res.

Apa, ara a reparar-ho tot...

Santi Val ha dit...

Collons..... Si es que no traces fi!!
Anims i a possar-ho tot a lloc per el cap de setmana!

Ada Xinxó ha dit...

Coi si et descuides has de canviar la bici sencera, quina putada!!

Ànims!!

totgas ha dit...

Fas despiece de lo que ha quedat sencer de la resta de la bici?:),
quina mala sort, al menys no t'has fes mal.

Unknown ha dit...

:P

Crec q el finde no tindre bici :( joder,quina trencadissa!

Ricard ha dit...

colló tio! i tot això només amb una branca??? vols dir que no has passat per una trituradora o algo així??? , ;-)... ànims, i no ploris més, ja veuràs com amb una mica e PASTA GANSA s'arregla...

Unknown ha dit...

Cullons,ja ho se q em pasta sarregla,aqui esta el problema...
:(
Aviam si arriva el basculant dema.

Annabel ha dit...

ho sento de debò perque realment no es una questió de diners, de vegades es el temps, el quedar-te sense bici....

Vinga ànims i un petó,

Ada Xinxó ha dit...

Què com està el tema?

Unknown ha dit...

El tema...el tema sempre esta apunt! jaja
Va,va ara en serio. No se,vaig trucar i mhen envien un,pero no se si arrivara per aquet finde. :( el mes fort es q tinc pont,pero si no tinc bici...