dimecres, 24 de juny del 2009

Ruben no puede,Ruben no puede... :P

Jaja.


Hoy aprovechando que es festivo,hemos salido a dar una vueltecita con las flacas.La ghost de Ruben ya tenia muchos kg de polvo encima y tiene que amortizarla.Asi que nos hemos ido al montseny.

La ruta la ponia yo y ha sido esta:


Ruben ha venido des de su casa,asi que le han salido unos 30km mas que a mi,pero tampoco vendra de aqui.

Ha sido un buen entreno y encima por unas carreteras chulisimas (o al menos a mi me gustan mucho)

Ahora pobre no puede levantarse de la cama,pero creo que tambien se lo ha pasado bien :P


7 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

Collons, quants kms! Ara entenc perquè em deia el Rubén que estava cansat!! No m'estranya! porta't bé amb ell que és el nostre personal trainer!! jejejej

pariku ha dit...

Bon recorregut! Tinc un de pensat molt maco per fer amb companyia. Uns 160km fent la volta al Montseny.

Una mica al revés del vostre, un cop arribats a Viladrau des de Breda, arribar a Taradell, Malla, Moià i cap a casa per Sant Feliu de Codines.

Són uns 2000m de desnivell, que per la distància no és massa, per tant pot ser una bona ruta.

Unknown ha dit...

Ada,com tens el peu?Jo nomes tinc inflat el punt de la picada.

Pere,la tindrem de fer XD

Ada Xinxó ha dit...

Encara el tinc força inflat, tota la zona del tormell i la part de dalt del peu, espero demà tenir-ho bé perquè sinó.... a més a la zona de la picada m'ha sortit un morat! sóc un desastre!!

Unknown ha dit...

No dona,la culpa es del Pedro! XD
Em aquelles herbes tan altes no es veien els dinosauris verinosos.
No tho toquis i segur que pel finde ja ho tindras be ;)

MacBike ha dit...

Ara la culpa serà meva!! Jo que us volia ensenyar nos camins...

Doncs li vaig preguntar a la meva mare, que fan caminades per la zona, i en va dir que fa poc (potser un any) que van fer això, des de el Vilar van empalmar amb el camí de sota.

Un altre dia anirà millor...

Ada, per les picades de coses rares, com diu l'anunci, se te pica un "abeconejo", tu ponte Afterbite.... jejejjeje

Que us vagi bé la Pedals de Foc, anim

Unknown ha dit...

Axi que la nova feina es de comercial de "afterbite".No ens ho habies dit! XD