dissabte, 9 de maig del 2009

Que no!Encara no lhe deixat!

Si,ja se que fa dies que no dic res,pero tampoc hi ha mol per explicar.
Diumenge pasat tenia moltes ganes danar a la trencacames.Em feia molta gracia,pero no va ser el meu dia i mhi vaig rallar una mica.
No em vaig trobar be i a mes,la bici tampoc va tindre el seu dia.Aixi que allo que em feia tanta gracia fer,es va converitr en un suplici.

Igualment,no mhe desanimat gaire i aquesta setmana he entrenat prou be.

-Dilluns toca descansar les cames i fer alguna cosa de peses.
-Dimarts vaig sortir em la Sixteta i vaig apretar una mica en algun tram.Crec que ara comenso a anar millor i que vaig agafan una miqueta de forma.
-Dimecres,tb em la Sixteta i en companyia dun company de feina.Fa poc que va en bici i em va be sortir em ell els dies que no vui apretar gaire XD
A la tarda vaig estar remenant la lite,que ultimament tanta aigua no li ha sentat mol be.I bueno,crec que vaig fer una bona feina.
-Dijous a spining no vaig comensar gaire be,pero cuan ja portavem una estona van desapereixer les molesties i crec que es dels dies que he apretat mes em el que portem dany i pude que en tot lany pasat tb.
-Divendres...divendres malament :(
Ja fa dies que es noten les molesties de la alergia,pero ahir va ser un daquells dies que prenguis el que prenguis no pots respirar i estas com si portesis un menhir (com els de lObelix) de varies tones al damunt.Vaig sortir,pq volia probar que tal habia deixat la lite,pero en menys de 10 minuts ho vaig deixar correr.


Avui encara em costa una mica respirar,pero mhe tret un gran pes de sobre i poder per aixo he anat tan be.
O aixo o que els meus companys de ruta davui,no corrien gaire.Que tb podria ser XD


Be,sigui el que sigui,mho he pasat mol be i em la tontaria danar i tornar mes la ruta,mhan sortit uns 70km.