dimecres, 21 de maig del 2008

Campionat de Catalunya de BTT infantil

Be,aquets despres de la sortida de diumenge,ha tocat recuperar les cames,per poder seguir em les animalades.
Ahir,vaig sortir 1h30 per carretera,van sortir uns 40km i vaig acabar prou cansat.Pero conten pq sembla q estic millor del q em creia i no tinc massa feina per recuperarme.
Avui per aixo,he anat a spining i alla si q ho he pasat malament.Pero clar,tampoc puc demenar miracles.
Dema toca rodar,encara no se si mtb o carretera,pero rodar.Igual q divendres i dissabte.

Diumenge,no podre entrenar,pq men vaig a veure a les promeses del MTB catala.
http://www.amuntcc.org/

Lequip infantil q patrocinem a la botiga,te mols numeros per omplir els podis q es disputen i segur q sera divertit de veure com evolucionen les joves promeses.