diumenge, 21 d’octubre del 2007

Geocaching

Aixo del geocaching,es un joc per a usuaris d'aparells GPS.L'objectiu del joc,es trobar una serie de punts,q anteriorment ens hem descarregat dinternet,i on hi trobarem les pistes per trobar el seguen punt,o un ultim punt secret.Al ulim punt,es on trobarem els objectes de regal,q avans auran deixat els altres participants daquet joc.
Com ja ve a ser normal,nongu mes sapunta a res q no sigui anar em bici,axi q anem el Marc i jo sols.La ruta q em escullit per inician-se es aquesta http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=321e7d78-ed7e-4dbe-a8dd-3e681df010ad
Avans de comensar,decidim anar a omplir els diposits,tenim clar q ens perdrem i mes val tindre la panxa ben plena :)
Al principi,entre q no ens aclaravem em el GPS i q encara no eniem mol clar el funcionamen del joc,ens ha costat una mica,pero hem arribat al segon punt prou be.

Com es normal en nosaltres,no em tardat en complicar el tema.


El Marc,ja buscava on pasar la nit


Pero l'he convensut per seguir endevant.

Ens ha costat mol,pero hem aconseguit arribar al cuart punt,encara q segurament,no per on tindriem daberhi arribat.Sort q no heu vingut,pq no tothom auria pugut pujar per on ho hem fet.A la pagina de geocaching,posa q hi ha algun punt una mica complicat per fer em bici.jeje,si pujesin per on ho hem fet nosaltres...

Despres ens hem trobat em un abituallament sorpresa
Ara ja ens coneixem mes la zona per la q ens movem i ens es mes facil arribar als punts.
Pero tenim un error al fer els calculs per lultim punt...
Despres de donar voltes com 2 tontets,decidim tornar a repasar les dades i trobem l'error.

Ja hi erem i ens em tornat enrrera,q burrus...pero al final,una mica esgarrinchats pero avans de q es fes fosc ho hem trobat.


Recullim els nostres obsequis


El Marc ha agafat un clauer mol friki i jo un fabolos deportiu vermell.Tb hi habien unes claus de una torre,pero no hem sabut trobar ladereça :(
Y despres hem deixat els nostres regals

Total,la experiancia a resultat mol divertida.Ens em estat 5 hores caminan i raptan per uns llocs fantastics i hem pasat un diumenge sense toca la bici.